Vi bruger cookies på vores hjemmeside. Læs mere i vores Privacy Policy

SkoleIntra i medierne

Du kender uden tvivl rejsekongen Simon Spies' berømte sætning: ”Dårlig omtale er bedre end ingen omtale”. Han udtalte sig sådan ud fra, at omtale var svært at få, så det at få opmærksomhed omkring sit produkt var det vigtigste - underordnet om det så var positiv eller negativ opmærksomhed. Selvom der skulle være noget om snakken og selvom SkoleIntra omtales meget i medierne, kan vi nu bedst lide, når SkoleIntra får god omtale. 

Klumme: Fantastiske ForældreIntra

Et at de seneste indslag i medierne er klummen "Fantastiske ForældreIntra", der er skrevet af Gry Mathiesen fra programmet Uhørt på P4. Hun udtaler blandt andet, at hun til enhver tid foretrækker ForældreIntra frem for krøllede sedler fisket frem fra dybet af en nusset skoletaske. Samtidig kommer Gry ind på, at hendes positive syn på SkoleIntra kan udspringe af, at forældrene i hendes søns klasse har fundet et niveau for, hvad der kommunikeres om på ForældreIntra:

"Måske går min søn i en virkelig sløv klasse, den hvor skolen har samlet de mest ligeglade og uengagerede forældretyper. Eller også er vi bare landet på et fornuftigt niveau for, hvilke beskeder vi sender til hinanden, forældre imellem og fra skolen til forældrene."  

Læs klummen "Fantasiske ForældreIntra"

Radioprogram opkaldt efter ForældreIntra

SkoleIntra omtales ikke kun i de skrevne medier, men er også populært stof i radioen. Kanalen Radio24syv har et endda opkaldt et program efter ForældreIntra, hvor børnefamiliers udfordringer og glæder hver uge tages op, og forskellige emner i relation til folkeskolen debatteres. I september 2016 deltog Per Thorbøll, direktør for SkoleIntra, i radioprogrammet, og samtalen faldt naturligvis på ForældreIntra. 

Hør Per Thorbøll i programmet "ForældreIntra"

Mange brugere - mange holdninger 

SkoleIntra har mellem 1,1 og 1,4 millioner brugere om måneden, hvilket generer en stor mængde logins pr. dag - i januar var der for eksempel ca. 37,5 millioner logins. Det store antal brugere medfører mange holdninger og meninger om SkoleIntra, hvilket også udmønter sig i omtale i medierne. De mange holdninger og meninger, både positive og negative, er vi glade for, at folk er villige til at dele og debattere. Det viser at SkoleIntra har en meget stor udbredelse og indgår i manges dagligdag – noget som er med til at motivere os i det daglige, når vi arbejder på at videreudvikle og styrke SkoleIntra.

Læs om SkoleIntras planer for 2017

Video Få en demo Kontakt os