Vi bruger cookies på vores hjemmeside. Læs mere i vores Privacy Policy

Fronter-værktøjer, når du har brug for dem

I de sidste 19 år har vi i Fronter arbejdet på at lave det bedste værktøj for lærere og elever. Gennem årene har vi altid ønsket at give vores kunder den bedst mulige service. Vi har blandet andet en god support, hvor administratorer kan få hjælp, hvis de har problemer. Vi har lagt nogle forskellige værktøjer på hjemmesiden samt er i kontakt med vores brugere på sociale medier.  

Fronter-support

I kølvandet på sammenlægningen af Fronter og itslearning i 2015 var en af vores hovedopgaver at sikre, at alle vores kunder fik bedst mulig service. Det er grunden til at vi valgte Freshdesk som vores support-system. Freshdesk er let at bruge og det ser godt ud! Udover supporten har vi en Fronter hjælpeside, hvor du let kan finde svar på spørgsmål på egen hånd.  

Videnbank og download

Under support på hjemmesiden finder du videnbanken, hvor vi har lagt artikler om en række opgaver i Fronter. Under support kan du også finde en download-knap, hvor vi har lagt tekniske materialer og dokumentation. 

Blog

På Fronter-bloggen kan du læse brugerhistorier og andre relevante artikler, som kan være til inspiration i dit arbejde med Fronter. Et eksempel er historien fra Woodridge Primary School i England.

YouTube

YouTube kan du finde vores helt egen kanal. Der kan du finde instruktionsvideoer, brugerhistorier og webinaroptagelser. 

Twitter

Vi er aktive på Twitter og har en konto for vores brugere i Tyskland, Storbrittanien, Skandinavien, Finland, og Fronter Support. 

LinkedIn og Facebook

Vi er også tilstede på LinkedIn og Facebook. Der skriver vi daglige opdateringer om det, der foregår med platformen og svarer på spørgsmål fra vores brugere. 


Video Få en demo Kontakt os